اردوی جاجرود


My Dreams

I Want To Save A Part Of My Life In This Weblog

 سلااااااام!

من ی ربعه ک از اردو بر گشتم...مدرسه بعد از چند وقت مارو برد جاجرود.خیــــــــلی

خوش گذشت!!!واقعا بهمون مزه داد...الان هم از خستگی کاری نمی تونم بکنم جز

همین تایپ کردن!

 

ویلایی ک رفتیم مال آقای حدادعادل بود(مدرسه من فرهنگِ،مال آقای حداد)..جای با

صفایی بود...اول ک رفتیم نشستیم با همه بچه ها " مافیا" بازی کردیم..خیلی بازی

خوبیه...حال داد!!!

بعدش رفتیم توی حیاط و یکم زو و اینا بازی کردیم...ی الاکلنگ خیلی بزرگ داشتن ک

هر 18 نفرمون نشستیم روش!خیلی کیف داد..بعد از نهار یکم توی حیاط نشستیم و

حرف زدیم وبعد چندتا از بچه ها رفتن توی استخر و ماها موندیم و آتیش درست

کردیم!خیلی خوب بود!!!

بعد یهو یکی گفت یکی از بچه ها توی استخر حالش بد شده!!!دلم لرزید...با خودم

گفتم حتما نفسِ!!!بعدش ک فهمیدم اونه دیگه نفهمیدم چجوری از معلممون شکلات

گرفتم و خودمو رسوندم بالاسرش....غش کرده بود!!فشارش افتاده بود!

همون لحظه چند قطره اشک از چشمم افتاد ک خدا رو شکر از دید همه پنهون

موند...داشتم سکته می کردم...همه بدنم می لرزید..هرچی باشه بهترین دوستمه!!!

بعد ک بهوش اومد رو ویبره بود!!!همش داشت می لرزید..ی خورده ک گذشت حالش

بهتر شد...

آخر سر هم موقع رفتن خودشیفتگیمون بالا زد و همش شروع کردیم ب عکس

گرفتن در حالت های مختلف...روی سایت مدرسه هم می ذارن... شعر "مجنون

لیلی"مازیار فلاحی رو هم خوندیم و ازمون فیلم گرفتن...

وقتی منتظر اتوبوس بودیم من ی آبنبات چوبی در آوردمو 5 نفری خوردیمش!!!!!

خیلی کیف داد...بعدشم معلممون بسنی مهمون کرد و آخر سر هم توی اتوبوس نوبت رسید ب باباش کردن و لبخند ژکوند زدن ب مردم توی خیابون

واقعا اردوی خوبی بود و خوش گذشت.فقط...

جای ریحانه جونم خیلی خااااااالی بود...دلم براش ی ذره شده...دیشب

خوابش رو دیدم...امیدوارم این پست رو بخونه..

اینم واسه ریحانه

حال ما ب روایت تصویر:

توی اتوبوس

اونجا ک رسیدیم

 


موقع بازی ها

نهار خوردن

پاچه خواری ها

وقتی حال نفس بد شد

ابنبات خودن

وقت برگشت



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت21:46---9 اسفند 1391
آره سارایی!خیییلی خوش گذشت و جای ریحانه هم واقعا خالی بود...

سارا جونم...ببخشید نگرانت کردم!پاسخ:این چ حرفیه نفسی؟ ما دوستیم مثلا!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,| 7:2 PM |Sara| |


[-Design-]